چهارشنبه

هنر سیر و سفر


وسایل و اشیای خونه باهام دشمنی می کنن. هنوز یک هفته از گردگیری نگذشته می بینم یه لایه خاک رو همه چی نشسته. بشقابا و قاشقایی که با چه دقت شسته بودمشون می بینم لک چربی بهشونه. زیر گازو روشن می کنم، میرم توالت و برمی گردم می بینم کتری آب بالا آورده، حسن یوسفا که پریروز بهشون آب داده بودم و سرحال بودن کاملن پلاسیده ن، تو حموم هرچی زور می زنم شیر آب سرد باز نمی شه، نونی که دیروز خریده بودم کپک زده و غیرقابل خوردن شده، ظرفی که بهش کاری ندارم از بالای کانتر بیخود میفته می شکنه، بوی بد میاد از آشپزخونه ولی هرچی می گردم منشأش رو پیدا نمی کنم، آبگرمکن بیخود خاموش می شه. فقط کامواها باهام خوبن. هر رجی که می بافم کلی به طول بافتنی اضافه می شه، هرجا نشسته باشم بدون اینکه نگاه کنم دست می کشم و میل رو پیدا می کنم.

غصه ی این همه آبغوره ای که مامانم داده و دارن کپک می زننو دارم ولی نمی دونم چی کارشون کنم. مثل بابامم. وقتی مامانم یخچال بیست ساله مونو رد کرد رفت، بابام تا چند روز بغ کرده بود، طرف یخچال جدیده نمی رفت. وسایل خونه حکم موجود زنده و حیوون خونگی رو دارن براش. ولی نمی ذارن اینا.

۶ نظر:

  1. نگهداری از گل و گیاه کلا کار طاقت فرساییه!!!
    باقیش که بماند دیگه
    اونهم تنهایی
    سخته

    پاسخحذف
  2. وودی آلن زمان های خیلی قدیم یک برنامه کمدی داشت راجع برخوردش با لوازم واشیا. به نظرش می یاد که همه وسایل خونه اش بر علیه اش منخد شدند. شاید تو هم اگه راه حل اون رو امتحان کنی کمکت کنه
    http://www.youtube.com/watch?v=DRB_ypEnL50

    پاسخحذف
  3. چقدر عحیبه زندگیت. خوشبحالت

    پاسخحذف
  4. یخچالو ولش کن قابل قبوله.بابای ما یه تلویزیون 21 پاناسونیک داره، از من بیشتر دوسش داره، تا هم چیزی بهش میگیم میگه اصل ژاپن.

    پاسخحذف
  5. منم همین جوریم. یه مانیتور دارم بعد 11 سال خراب شده، گذاشتمش گوشه ی اتاق رو به دیوار. و این جدیده حس تکنولوژی میده بهم. منم از حس تکنولوژی بیزارم.

    پاسخحذف
  6. ابغوره هاتو اگه هنوزم داری بجوشون بذار خوب بجوشن بعد دوباره بریز تو شیشه های تمیز

    پاسخحذف